Shalom!Shalom!Shalom!Shalom!Shalom!Shalom!Shalom!

Shalom! Welcome to High Praise Assembly.
A Church after God's Heart, anchored on 7 vital biblical principles: Christ-Centered; Holy Spirit-Led; Word-Based; Prayer-Oriented; People-Related; Purpose-Driven;and Supernatural & Dynamic.
欢迎来到高赞教会
一个跟随神心意的教会,建立在七个充满生命力又符合圣经的原则上:以基督为中心圣灵带领神的话为基础重视祷告与人联系目的推动的;和超自然与大能的

Thursday, April 1, 2010

Pastor's April 2010 Message

Dear beloved,

Christians all over the world observe Good Friday on 2nd April 2010 . It is a good reminder to us of how much our Lord Jesus loves us and the price He paid for us. I can still remember the first time when He appeared to me in a vision. He was on the cross and He looked down at me and said “I died for you.” I wept and wept ( I couldn’t remember for how long). When I got up, I was a transformed person. All my worries were gone and nothing in the world mattered anymore. All I wanted was Jesus.

Beloved, let us come back to the love of Christ. Like what apostle Paul said in. Rom 8:34 Who is he condemning? It is Christ who has died, but rather also who is raised, who is also at the right hand of God, who also intercedes for us. Rom 8:35 Who shall separate us from the love of Christ? Shall tribulation, or distress, or persecution, or famine, or nakedness, or peril, or sword?

Let us pray. Dear Lord Jesus, Let me hear in the morning of your steadfast love, for in you I trust. Make me know the way I should go, for to you I lift up my soul. (Psa 143:8) Amen.

Pastor Ling Bek Sing

至深爱的,
全球基督徒都在观察着今年四月二日的耶稣受难节。这是一个让我们念想起主耶稣为爱我们的缘故,所受的一切代价。我还记得祂第一次的异象中向我显现的情形。祂在十架上望着我说:“我为你而死。”我不断的在哭泣直到一段很长的时间。当我起来时,我整个人都改变了,一切的忧愁都不见了,世上一切都事情对我已经不再重要了。
深爱的,让我们转回到基督的爱里,好似使徒保罗在罗马书八章三十四节说:“谁能定他们的罪呢?有基督耶稣已经死了,而且从死里复活,现今在神的右边,也替我们祈求。”三十五节说:“谁能使我们与基督的爱隔绝呢?难道是患难吗?是困苦吗?是逼迫吗?是飢饿吗?是赤身露体吗?是危险吗?是刀剑吗?
让我们祈祷。亲爱的主耶稣,求袮使我清晨得听袮慈爱之言,因我依靠袮,求袮使我知道当行的路,因我的心仰望袮。[诗篇143:8],阿们。

林必信牧师

No comments:

Post a Comment